Olipas päivä...

Mä oon osittain aika ilonen, sit taas osittain aika haikeana.

T tekstasi mulle tänään ja kysy että lähenkö sen kanssa kylille... Ja yllätys yllätys, oli Saran bileet ja en päässy. Ne bileet oli muutenkin ihan syvältä, olisin lähtenyt niistä pois jos olisin vain saanut kyydin pois... Olin tosi ilonen että T ei unohtanut mua sittenkään. Se on mua pari vuotta vanhempi, maailman suloisin poika. Sen hymy on jotain liian ihanaa, ja sillon kun mä pidin sitä kädestä kiinni, ai ai... :)

Sillä ei taida olla hajuakaan mun tunteista. Joskus mä aina elättelen toivoa että se tykkäis musta, mutta luovun ajatuksesta aina lopulta. Kun koulut loppu perjantaina, T kerto mulle että lähtee ryyppäämään ja yöllä sitten jatkoille jollekkin kaverille. Ja ymmärsin että siellä niitten 'bileissä' olisi myös tyttöjä... Tuli heti sellainen olo että joo, sielllä T sitten pokaa ittellensä jonkun... No toivottavasti nyt pääsisin tässä lähiaikoina puhumaan sen kanssa, ja kertomaan ehkä mun tunteista...

Pidän kii tästä kaikesta
Ettei kyyneleet katoa
Mä pidän kii susta kovaa
Mä pidän kii liian kovaa